12.07.2006 - Martin Musiolek Kajina litala jak utrzena z retezu. (Lepsi motor v zadnem jinem eru nemam. Je proste na vrcholu ) Pred druhym kolem kolem mi Tata Kraus rika ze je to moc rychle. Ma pravdu v prvnim kole jeden sek. V druhem kole je to ovsem vyjimka potvrzujici pravidlo. Dari se na co sahnu J dosahuju 5ti seku. Nejhezci byl asi prvni. Kratce po startu sekam asi 2m stuhy Milanovu Corsairu. Ale ani ne setinu sekundy po seku se objevuje z leva nekdo dalsi a bere Milanovi zbytek stuhy. Bylo to o fous. Nadherny dvojutok. V tretim kole a ve finale musim ubrat pod kotlem me 3,5ky abych mohl stihat nizko leticiho Lukyho Kause. Super zabava super adros. Proste akce bez chyby ! 11.07.2006 - Petr Hakl. Měl jsem ve druhém kole nádherný dvojsek. Z protiběžného letu jsem v těsné blízkosti (vrtule sekala trávu) země podlétl dva (myslím, že to byl Neki? a ještě někdo), co se honili, pak jsem přitáhl a obě stuhy byly moje. Nejlepší sek, co jsem udělal zatím v kombatu udělal... Jožo Barát co mi mechanikoval jen čučel a chválil...Neki to komentoval větou...tak te´d jsem raději zvřel oči.... - Milan Bezstarosti komentář: Jo - když můj Corsair dotíral na Nekiho, někdo nás v protisměru málem natachtil čelně. Víc si nepamatuju. 10.07.2006 - Petr Slaný vybral svůj smolovatý den a zrušil Corsaira ještě před akcí, do bojů nenastoupil. - Marek Minařík seknul v jednom kole 3x s modelem HELLCAT od Jirky Fiama. - Pepův Me109 je po urputném boji poškozen. - Martin exceloval v 2. kole s 5ti seky. - Luky lítal tak nízko, až výškoměr ukázal minus 1m. I přes tyto krušné chvíle jeho technické zázemí opravilo zdevastovaný stroj na finální útok dokonale. - Kluci Havlovi se potýkali s motorem, až výměna vrtule na MVVS3,5 za 9/4 roztočila jejich motor naplno. - Paťas s Avii byl nejrychleji letící projektil, bohužel při řízení tak rychlého stroje, už mu nezbyl čas na boj a sekání stuh. - Petr Hakl vyzkoušel na vlastní vrtuli tvrdost suché země. Pilot dostal přímý rozkaz od majora Pirxe, přitánout výškovku, nehledě na pozici hlavou dolů, pilot rozkaz vykonal. - Pulce bylo slyšet vždy, když nějaká 2,5ka sekla. - Bufo s Ratou byl velmi nesnadný cíl, protože rozdíl velikosti oproti ostatním modelům zkresluje vzdálenosti. - Nekiho Japonský Ki64 s omezenou manévrovatelností si uchráníla stuhu i po 3minutovém brutálním ataku Corsairu. - Milan Bezstarosti opět chyboval při přistání. Při přistání po větru pilot ukořistěného Hurricanu uhořel v troskách. - Spotík jako jediný zástupce s elektrovýzbrojí se stále lepší a při večerním letu ve formaci dokázal rychlostí překonat modely s 3,5kou. - Barbaři si odskočili z dovolené, a zůčastnili se akce v plném počtu. - Tomáš Krajčovič krásným letem bez poškození /4. místo/ dokázal bojové schopnosti jeho nového stroje Martin Backer na s MVVS 2,5. - Jožka Barát útočil s bílým Zerem. Nakloněné letadlo, obtěžkáno stuhou na konci křídla snižovalo jeho bojeschopnost. - Jak létali kluci z Hrábek squadron ? Ro se dazajista dozvíme z jejich webu....